HTML

Home, sweet home...

És íme eljött ez is, házat építünk, fészket rakunk. A terv: a füves telektől a kész házig dokumentálni, ötleteket eltárolni, megvalósítani, leírással képekkel, jelszó csak kreatívan!

Címkék

Régiből újat

MyLife79 2010.12.19. 10:18

Említettem vagy sem, a kisebbik gyereknek nem terveztünk új bútort venni, naná, hogy  pénzszűke miatt, de, hogy meglegyen a feeling, úgy döntöttem felújítom a régieket. Fenyőbútor volt a kiindulás, amit én alapból nem szeretek, szerintem túl sérülékény, de a kicsi romantikus kislányos szobájához, pont megfelelt.

Kigondoltam, hogyan is legyen, és végül a fehér-rózsaszín és egy kevés piros kombináció mellett döntöttem. Vettem fára való fényes festéket, darabjaira szedtem a bútorokat, és nekiláttam. Általában esténként volt rá időm, úgyhogy eltartott egy darabig, és még a hajam is festékes volt, árasztottam a festékszagot, de szép lassan kész lett, a kicsi odáig volt érte, úgyhogy megérte a sok belélegzett festék. Tapasztalatom, hogy a kis szivacsgurigával a legegyszerűbb, ahova meg nem fér be, oda jöhet az ecset. Íme az eredmény:

                     

 

 

 

 

 

 

 

                          

Címkék: kép pink ötlet diy room gyerekszoba sk

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://feszekrako.blog.hu/api/trackback/id/tr672525366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása