HTML

Home, sweet home...

És íme eljött ez is, házat építünk, fészket rakunk. A terv: a füves telektől a kész házig dokumentálni, ötleteket eltárolni, megvalósítani, leírással képekkel, jelszó csak kreatívan!

Címkék

Párnák közt...

MyLife79 2010.03.11. 09:03

Korábban már írtam, hogy van egy-két amolyan must have dolog, nos ilyen az ágy is. Megláttam és megszerettem, persze erről is kiderült egy kisebb vagyon, úgyhogy alternatív megoldás kellett. Kutakodtam, asztalosokkal is beszéltem, de végül arra jutottam, jobban járunk anyagilag, ha átalakítunk egy már kész ágyat, amire az IKEAban bukkantam rá.

Ő lenne az álomágy, Nolte gyártmány és Lennox névre keresztelték. Az én variációmban wenge bútorlappal és vajszínű bőrtámlával szerepel, de arról nincs kép, és nem is lényeges, gyönyörű látvány ez így is. És számunkra nagyon praktikus is lenne, mivel reggel első fél órát ágyban kávézva töltjük, kibeszéljük a híradót, meg fújjolunk az időjárásjelentésre, mielőtt kimásznánk, és bekapcsolna a gépezet, amit családi életnek hívnak egyesek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Helyette lesz megvéve az IKEAban található, Malm családból, a wenge, azaz fekete-sötétbarna változata, és némi kárpitos munkával, át lesz alakítva a fejtámlája. Még nem tudom melyik lesz a végleges, mert több ötletem is van a kárpitozásra, pl, hogy négyszögletes párnát rögzítek rá, vagy eleve teljes támlacsere, mert magasítani kéne rajta kb 20 cmt, hogy igazi legyen, szóval ez még a jövő kérdése, látnom kell az ágyat élőben, ahhoz, hogy erről dönteni tudjak.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Árkülönbség: Nolte Lennox 405ezer HUF kontra IKEA Malm 45ezer HUF. Méghogy nem tudok spórolni....kárpitozás után is hatkegyű összeg a megtakarítás.

Címkék: design kép álom háló ágy

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://feszekrako.blog.hu/api/trackback/id/tr821830602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sipi7405 2010.03.11. 21:06:19

Hali! :)

Na ezzel letudva a spórolás egy része amit máshova akartál elkölteni :)
Bár azért ahogy ismerlek lesz ez még párszor átalakítva :)
süti beállítások módosítása