HTML

Home, sweet home...

És íme eljött ez is, házat építünk, fészket rakunk. A terv: a füves telektől a kész házig dokumentálni, ötleteket eltárolni, megvalósítani, leírással képekkel, jelszó csak kreatívan!

Címkék

Vigyázz forró!

MyLife79 2010.04.23. 18:54

Ez az a sütő, ami nagy szerepet játszott abban, hogy a konyha fekete-fehér lett. Azon kívül, hogy szerelem volt első látásra, nem is találtam olyat, ami érdekesebb lenne, és passzolna a wenge-bézs elképzeléshez, és nem mellesleg, mindketten unalmasnak találtuk az első variációt. Szóval ebből lesz 2 darab, egymás mellé beépítve.

 

 

 

 

 

Ez pedig a főzőlap lesz, 73 cm széles, és a nagyrózsája Woknak is megfelel, a hozzávaló feltéttel. Mindenképp gázosat szerettem volna, laktam pár helyen, ahol elektromos tűzhely volt, és sikerült egy életre megutálni. Minden elismerésem azoknak, akik tudnak rajta főzni, úgy, hogy azt rendszerint teszik. Sütőből meg az elektromos a favorit, érdekes mód, abban teljesen elégedett vagyok, és ott a gázos változat tudott az örűletbe kergetni, mert nem egyenletesen sütött. Szóval ők a kiválasztottak.

Ami még érdekes, az a csaptelep amit a konyhába találtam, egy gyönyörűség, de még várok pár válaszra, mert a kép alapján nem értem, hogy is állítom a hideg/meleg, ill. a vízsugár erősségét.

Ugye szép? A Newform Morpho nevezetűje ez. Nem éppen a legolcsóbb árkategória, de csak egy kéne belőle. Felmerült bennem, hogy ilyen vékony csövecskék, hogy bírják a vízkövet, de megnyugtattak, hogy minden rendben lesz vele.

Mosógatógépet még nem választottam, de azt tudom, hogy min 12 terítékes lesz, és fontos nekem, hogy halk legyen, mert a mostani borzasztó hangos.

Mosógatómedencét már kiszemeltem, csak színben még nem döntöttem, 80 cm széles lesz, egy tálcás, és lehetőleg mély, ugyanis meguntam, hogy 2 pohár és 1 tányér, és máris tele van...olyanra van szükségem, amiben elfér egy jó nagy fazék is, ha szükség van rá.

 

 

 

 

 

 

 

Címkék: design kép konyha modern

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://feszekrako.blog.hu/api/trackback/id/tr921946220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása