HTML

Home, sweet home...

És íme eljött ez is, házat építünk, fészket rakunk. A terv: a füves telektől a kész házig dokumentálni, ötleteket eltárolni, megvalósítani, leírással képekkel, jelszó csak kreatívan!

Címkék

Kislányos romantika

MyLife79 2010.12.19. 10:55

Ez már a kész szoba, a festett illetve tapétázott bútorokkal, az sk csillárral, az sk függönnyel és ágytakaróval. Szőnyeget csak drágán találtam volna, ezért, padlószőnyeből vágattam megfelelő méretűt, és beszegettem. Olcsóbban jött ki, és tökéletesen illik ide.

Igen kissé, rózsaszín, de a lakója és annak korosztálya tökéletesen elégedett és boldog. Még hiányzik a baldachin, majd az is meg lesz varrva, ha az idő engedi, a tartók már felszerelve. A szoba színét a gyerek választotta, a csíkozást már én adtam hozzá.

Címkék: design kép pink room gyerekszoba

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://feszekrako.blog.hu/api/trackback/id/tr192525432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása