HTML

Home, sweet home...

És íme eljött ez is, házat építünk, fészket rakunk. A terv: a füves telektől a kész házig dokumentálni, ötleteket eltárolni, megvalósítani, leírással képekkel, jelszó csak kreatívan!

Címkék

Konyha kipipálva

MyLife79 2010.04.28. 08:33

És elérkeztünk oda, hogy megvan a végleges konyhaterv, árajánlat is megvan, amiből még alkudni fogok, de jó alkualap, szóval teljesen rendben van. És így tetszik is, meg praktikus is, tényleg úgy érzem a legjobb amit ki lehetett hozni, végre nem kell többet foglalkozni vele, leszámítva a fal színét, burkolatát, amivel még játszani fogok, de az már semmiség. Az már megvan hol lesz világos, hol közép, és hol sötét színű, de még a pontos árnyalat hátravan. Azzal meg tényleg ráérek, nyugisabb időszakban foglalkozni.

Nagyon hálás vagyok a kedves srác végtelen türelmének, aki a látványterveket készítette, és a bútor gyártójának is, aki nem rázott le, azzal, hogy ilyen nincs, és kitalálta, hogyan oldhatná meg a fogantyúmentes frontokat, nem mellesleg még arra is figyelt, hogy nekem minél kevesebb kerüljön ez. Ritka dolog ez szerintem, és becsülendő.

És akkor a képek:

 

A fallal betakart rész, tökéletes kis reggeli készülődés sarok, igen gyakori, hogy összepakolni már nem marad idő, és itt nem is baj, mert nem látszik. Itt lesz a mikró, a kávé, szemben a hűtő, szóval minden kéznél van a reggeli készítéshez, pontosabban uzsonna készítéshez a gyerekeknek, vagy a reggeli kávéhoz. Alatta a sarokszekrény rejti az olajsütőt, a grillsütőt, és van is elég hely, hogy a pulton elférjenek használat közben, mégsem rondítja a látványt a konyhában, és nincs útban ott a sarokban.

A fapult pedig, az én kis félszigetem, ami olyan széles, mint egy asztal, és mivel semmit nem pakolunk rá, tökéletes hely lesz nekem előkészülni a tálkáimmal, vágódeszkával, szeletelnivalóval, vagy tésztát nyújtani, mindig is vágytam egy ilyen pultra. Mögöttem a mosógató, ahol meg is moshatom a szeletendőket, mellette a gép, aminek a pultjára kényelmesen letehető a forró tepsi, felette pedig a tányérok, poharak helye, hogy a gépből rögtön be lehessen pakolni őket.

Jobbról a pultomnál, ott van a főzőlap, kényelemesen beledobálhatom az előkészített ételt. Az én főzési technikámhoz teljesen kényelmes ez az elrendezés, és el is férnek a dolgok rendesen, úgyhogy maximálisan elégedett vagyok a funkcióval, a látvány pedig nagyon illik hozzám/hozzánk, nem szeretem az unalmas megoldásokat, annál inkább a szépet és a letisztult formákat. Büszke vagyok erre a konyhára.

Pár részlet:

Címkék: design kép konyha álom modern

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://feszekrako.blog.hu/api/trackback/id/tr161958283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sandrabuddh 2010.05.11. 21:01:44

Nagyon szép lett! Gratula! Nyáron remélem élőben is megnézhetjük. :D

TPiros · http://www.anrodiszlec.hu 2011.05.31. 13:35:53

A tervezőprogram saját, vagy esetleg netről le lehet tölteni hasonlót ingyenesen?
süti beállítások módosítása