HTML

Home, sweet home...

És íme eljött ez is, házat építünk, fészket rakunk. A terv: a füves telektől a kész házig dokumentálni, ötleteket eltárolni, megvalósítani, leírással képekkel, jelszó csak kreatívan!

Címkék

Tiszta mint a hó

MyLife79 2011.11.12. 10:15

Elérkezett az idő, hogy megépítsük a fotóstudiót, amit én hiányoltam ugyan, de nem gondoltam volna, hogy összejön, természetesen az anyagiak végett.

Mivel studió, és egy légtér, és főleg én használom, annak ellenére, hogy mindketten fotózunk, úgy éreztem, itt már elengedhetem a fantáziám, és nem kell kompromisszumot kötni. Persze voltak csaták, és lesznek még, hiába na, ez a házasság velejárója, de igyekszem :)

Az első gondolatom a fehérség volt, végül ennél maradtam, fehér tér ezüst kiegészítőkkel. Na és persze némi feketével, a felszerelést mégsem ajánlott átfesteni.. funkciót tekintve, sminkrészleg, öltözőrész, pihenőrész, és egy konyhaként funkciónáló szekrény, ami egy hűtőt, meg kávéfőzőt, és poharakat tartalmaz, és természetesen a fotóstér.

Jöjjenek az inspiráló képek:

Címkék: design kép fehér white interior image

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://feszekrako.blog.hu/api/trackback/id/tr753372204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása