HTML

Home, sweet home...

És íme eljött ez is, házat építünk, fészket rakunk. A terv: a füves telektől a kész házig dokumentálni, ötleteket eltárolni, megvalósítani, leírással képekkel, jelszó csak kreatívan!

Címkék

Kád, amit muszáj, azaz must have...

MyLife79 2010.03.03. 08:49

Van egy-két dolog,vagyis  tárgy, amibe beleszerelmesedtem és foggal körömmel ragaszkodom hozzájuk, mondhatni ezek biztosak, persze csak a halál biztos, de azért nagyon fogok igyekezni, hogy meglegyenek :)

Ilyen például a fürdőszoba főszereplője, a kád. Pár hónapja, az egyik barátnőm lakásfelújított és begyűjtött egy rakás katalógust, amit a munka végeztével átadott nekem. Az egyik ilyenben leltem rá, az álomfürdőre, vagyis az ÁLOMFÜRDŐre, csupa nagybetűvel. A Hansgrohe Axor Massaud fürdőszobájáról van szó. Hát nem álomszép???

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Még pár kép, csak úgy, csodálnivalónak :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Úgyhogy, amikor körvonalazodott, hogy még a végén valóság lesz, a tervből, akkor utánanéztem az álomfürdőm kellékeinek, és kisebb sokkot kaptam az árak miatt. A leglényegesebb pont a fürdőkád lenne, a többi megoldható, de a kád igazi ritka darab. Na most ez a kád 2millió35ezer HUFba kerül...az álló csaptelep meg 650ezer HUF, azt hiszem ezzel mindent elmondtam az árakról.

De nem vagyok egy feladós típus, úgyhogy találtam alternatív megoldást, addig vakultam a gép előtt, mígnem találtam egy hasonló kádat, rá is kérdeztem és nem olcsó, de az eredetihez képest, jóval kevesebbe kerül. Így aztán elhatároztam, a költségvetést igyekszem majd úgy alakítani, hogy az álomkád hasonmása beleférjen :)

 

Ő lenne az, a KolpaSan Tristan nevezetű csodakádja, nem pont olyan, de hasonló, és két személyes, és beleillik az elképzelt fürdőszobába, és nem mellesleg, bolti ára 790ezer HUF, de már dolgozom ezen is, és ha minden jól megy, megkapjuk 500ezerért, és bár még így is sok, kádra, de már jobban megéri, és kispórlom az összeget, máshonnan :) 

A csaptelepek még gondot okoznak, nehéz olyat találni ami tetszik, és nem mellesleg megfizethető, de majd utánajárok, még nem adtam bele mindent. Ez egy külön kis kaland lesz :)

 

 

Címkék: design kép álom fürdő bathroom

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://feszekrako.blog.hu/api/trackback/id/tr551804996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AnneShirley81 2010.03.03. 11:52:09

Gyönyörüek ezek a szaniterek (?). Mi van a kád előtt? Nálatok is parketta lesz a fürdőben?

MyLife79 2010.03.03. 12:05:55

A fürdőszobai parketta, még vitatéma :D Én szeretném, a férjem nem, helyette fahatású követ akar, de még hátravan a szakértőkkel tárgyalás, és attól függ a végeredmény :)

Szauna: szeretnénk, de idén nem fog beleférni a keretbe. Majd szeretnénk egy melléképületet, ami kapcsolódna a házhoz és teraszhoz, amiben szauna, jacuzzi, zuhanyzó lenne, mindketten nagyon szeretünk szaunázni.

TPiros · http://www.anrodiszlec.hu 2011.05.31. 13:29:01

Mind nagyon jól hangzik, remélem azóta már sikerült megvalósítani!
süti beállítások módosítása