HTML

Home, sweet home...

És íme eljött ez is, házat építünk, fészket rakunk. A terv: a füves telektől a kész házig dokumentálni, ötleteket eltárolni, megvalósítani, leírással képekkel, jelszó csak kreatívan!

Címkék

Munkás kezek...

MyLife79 2010.04.28. 08:09

Tegnap magad uram, ha szolgád nincs helyzet volt, és kénytelen voltam a finom kis kezeimmel, dolgozni, aminek következménye egy héten belül regenerálódó női kéz, hólyagok és rozsdafoltok, de megfogott a nap, és istenien aludtam, még a Grace Klinikát sem tudtam ébren megvárni...

A régi kivitelező munkája lett volna, de amióta, hogy vége, azóta oda sem dugták az orrukat, nem riasztottak be, úgy hagytak ott mindent, és tojtak rá, hogy szerdáig még lett volna elvégzendő feladat. És sürgető volt, úgyhogy megtettem én, amit tudtam, de ma reggel már átvette a terepet az új csapat, és végre megnyugodhatok, hogy most már minden sínen van.

Nem mellesleg kiderült, hogy megloptak minket cementtel, tőlünk hordták át egy másik építkezésükre...nem mintha ezen meglepődtünk volna, mert tisztában vagyunk vele, nem ez az ember a becsületesség mintaképe, csakhát ő tartozott, gondoltuk ledolgozhatja, aztán ezt meggondoltuk, mert annyit nem ér, hogy már most egy hónapos csúszásban voltak, és a minőségről inkább nem is nyilatkozom...Amikor felhív este fél hatkor, hogy hupsz valamit figyelmen kívül hagytak, és holnap reggel jön a beton, és még ő háborodott fel, amikor én nem legyintettem, hanem megoldást kerestem és találtam...vicces mód én kiszúrtam azt a problémát, de nem említettem meg, mert gondoltam még ők lesznek kiakadva, hogy hülyének nézem őket, elvégre ők a szakemberek, naná, hogy észrevették...de vége. Egy idegbajjal kevesebb :)

Majd most kiderül, hogyan tudunk együttműködni az új kivitelezővel, kicsit tartok attól, hogy túl önálló lesz, mert ért hozzá, és minek minket fárasztani minden aprósággal, de végül is ez a jó, és ami érdekes lehet, azt megbeszélem vele.

Szóval új korszak kezdődik, és végre reális az esélye annak, hogy október végén be tudunk költözni, ráadásul ő még idén be akarja fejezni a külső munkákat is, úgy, mint hőszigetelés, és vakolás, Karácsonyra már egész otthonos lesz ha minden igaz. Alig várom!

Címkék: személyes ház építkezés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://feszekrako.blog.hu/api/trackback/id/tr561958233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása