HTML

Home, sweet home...

És íme eljött ez is, házat építünk, fészket rakunk. A terv: a füves telektől a kész házig dokumentálni, ötleteket eltárolni, megvalósítani, leírással képekkel, jelszó csak kreatívan!

Címkék

Konyha

MyLife79 2010.04.23. 18:26

Mivel közeledünk a falazáshoz, ki kellett találni mi legyen a konyhával. Mert a legtöbb helyiséget magam előtt látom, tudom mit, hogyan, de a konyha az egy sötét folt volt. Azt nagyon okosan akartam csinálni, hogy szeressem, és jóbarátom legyen. Praktikus is legyen és szép is, és imádjak benne főzni. A falazás miatt, eljött az ideje, hogy döntsünk a konyháról, a víz, áram stb tervezés miatt.

Azt tudtam, hogy két sütő kell, mert imádok nagyvacsorákat főzni, és mindig bosszankodok, hogy várni kell, két sütővel ez lényegesen könnyebb lenne. Azt is tudtam, hogy szükségem van egy széles pultra, ami legalább 90 cm-es, mert évek óta hiányzik egy pult, amin elférek a tálkáimmal, a vágódeszkával, a szeletelendőkkel vagy netán a nyújtanivaló tésztával. És azt is tudtam, hogy az átlagosnál szélesebb főzőlapot akarok, mert soha nem férnek el egymás mellett az edények rendesen. Ezen kívül nem tudtam semmit.

Úgyhogy leültem a "konyhatervezővel" és munkának láttunk. El kell mondanom, hogy nagyon kedves srác, és nagyon türelmes, és nagyon ügyes, és segítőkész, teljesen lenyűgözött. Lehet olyat csinálni, hogy panaszkönyvbe dicsérő szavakat írni egy ott dolgozóról? Mert megérdemli. Akármit kitaláltam, ő igyekezett segíteni, megoldást találni, és egy percig sem éreztem azt, hogy te jó ég mit akar már ez a nő...

Első nap született ez a terv, de szóltam előre, hogy ez nálam biztos nem végleges, mert én még átrágom, aztán meglátjuk. Nos aludtam rá egyet, és persze nem tetszik. Mert túl unalmas, túl szokványos, olyan, mint bárki más konyhája. 

Úgyhogy visszamentem, immár új ötletekkel, és nekiláttunk újra. Bár a ház színvilága megkívánta a barna árnyalatokat, mégis teljesen más szín mellett voksoltunk le, és úgy döntöttem inkább hozzáigazítom a ház többi közös helyiségét, így lett fekete fehér a 2es terv. Ez már jobban tetszett.

Csakhogy kiderült, ez sem lesz az igazi. Mert, behelyezte nekem a szemben lévő falat, és a látvány a következő lett. És kiderült, hogy a hűtőnek kialakított falfülke, ami ráadásul főfal, tehát nem érdemes vele szórakozni, el kell fogadni, hogy ott van és kész, nos ez a fal, pont a konyha legérdekesebb részét takarja ki. Úgyhogy megint leültem a cerkámmal, és megint agyaltam és végül megszületett a végeredmény, ami annyiban hibádzik a látványter szerint, hogy teljesen fehér a magasszekrény, de mivel ilyen elem nincs, és nekem fogják megcsinálni, nem lehetett másképp megoldani.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Foganytúk nem lesznek rajta, érintésre nyílnak majd az ajtók, és azt, hogy ez megvalósítható, a kedves srácnak köszönhető, mert felhívta a gyártó tulajdonosát, és így legyártják nekem, pedig ők nem gyártanak, ilyen fogantyúk nélküli rendszert. Persze majd kéznél lesz a Clin spriccelős, mert igen esélyes, hogy a magasfényű fehér/feketén meglátszik majd az érintés, bár a mintadarab tök jól van, holott fogdostam párszor..majd meglátjuk, de a látvány miatt megéri. Alig várom, hogy használatba vehessem ezt a konyhát!

Címkék: design kép konyha modern kitchen

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://feszekrako.blog.hu/api/trackback/id/tr991946142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása