HTML

Home, sweet home...

És íme eljött ez is, házat építünk, fészket rakunk. A terv: a füves telektől a kész házig dokumentálni, ötleteket eltárolni, megvalósítani, leírással képekkel, jelszó csak kreatívan!

Címkék

Az úgy volt...

MyLife79 2010.03.02. 09:31

 

 

Mióta az eszemet tudom, ne térjünk ki erre részletesen, hogy mikortól is érdemes ezt számolni, érdekelt minden ami szép, kreatív, ötletes, így többek közt a lakberendezés is. Gyűjtőgettem is szorgalmasan a különféle magazinokat, aztán idővel rájöttem, sok értelme nincs, mert túl sokat költözöm, és nem mindig tudtam magammal vinni a gyűjteményem, szelektálni kellett, nem mellesleg aktuális sem volt a gyűjtőszenvedély, úgyhogy leszoktam róla és csak hébe-hóba engedtem meg magamnak a luxust, hogy elkényeztessem magam, leülve egy latte machiato mellett, arról ábrándozva, hogy majd én hogyan csinálom, és majd az én otthonom is bemutatásra kerül egy ilyen magazinban. Eltelt jó pár év, zajlottak az események, de végül csak eljutottunk ide, és a kalapács csattanó hangja megvolt, indulhat az építkezés. Időközben rájöttem, jobb is így, hogy ennyit váratott magára, mert sok helyen laktam, sok tapasztalatot gyűjtöttem, és már tudom, mi az ami nekünk tökéletes lenne. Úgyhogy már a tervezési szakasz is személyreszabottan zajlott le, igaz az első terv kissé merész volt, álomszerű, de végül engedelmeskedtünk a józan észnek, és a bankszámlánk véges kapacitásának, és egy kisebb, kevésbé impozáns, de mégis nekünk megfelelő ház terve lett a végeredmény. Már a tervezénél láttam a végeredményt, igaz nem teljesen tisztán, azt majd a végén, de tudtam mit szeretnék látni, színekben, formákban.

A ház 4 főre készül, egy tinikorba lépő lányka, és egy kisiskolás lányka, férjem és jómagam részére, figyelembe véve mindannyiunk igényét, szokásait. Bízom benne, elég jól ismerem a családomat, és tényleg otthonunk lesz, a lakhelyünk. Lévén a költségvetésünk véges, nekem pedig szoktak igényeim lenni, sokmindenre alternatív megoldást kell találni, van pár ötletem és születnek még, amiket saját kezűleg vagy szakemberi támogatással tervezek megvalósítani. Ezeket, valamint a munkafolyamatokat tervezem itt dokumentálni, egyrészt, mert így vissza tudok nézni, és segíthet a továbblépésben, másrészt, hogy majd gyönyörködhessek, harmadrészt ezzel kiélem az efféle gondolataimat, és nem a környezetemet fogom fárasztani vele :) 

 

Címkék: személyes ház építkezés

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://feszekrako.blog.hu/api/trackback/id/tr161802091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

andrisch 2010.03.11. 09:27:03

Szia!

Én is építkezni fogok. Ezzel kapcsolatban sok mindennek nagyon alaposan utána jártam, legfőképpen az energiatakarékosság jegyében. Ha tanácstalan vagy, szívesen megpróbálok segíteni márkafüggetlen-pártatlan, autodidakta zugszakértőként, hogy fűtés kiválasztásakor mire érdemes, illetve muszáj beruházni, milyen reális (és irreális) "zöld" megoldások léteznek és szerintem hová érdemes fordulni nyílászáró, szellőztetés (ha jó a nyílászáró, akkor nagyon fontos kérdés!!), napkollektor ügyében.
Persze, azért a kád is fontos.
Vidám építkezést!
Andrisch

MyLife79 2010.03.11. 09:39:41

Szia!

Érdekelnének a tanácsaid, az eniko.jutka.gal@gmail.com címen megtalálsz.

My
süti beállítások módosítása